poniedziałek, 29 lipca 2013

Letnia torebka

To, że ostatnio nie zamieszczam zbyt wielu postów nie znaczy że przestałam szyć! Tylko trochę brakuje czasu na zdjęcia i pisanie. Może uda mi się trochę nadrobić w wakacje. 

Dziś prezentuję torebkę, którą uszyłam już jakiś czas temu z resztki tkaniny. Zobaczyłam w sklepie (u pana Chińczyka) bardzo tanie bambusowe rączki (1,50 za sztukę) i tak jakoś się zainspirowałam. 


Wykrój jakoś sama pokombinowałam. W środku torebka ma dwie małe kieszonki na drobiazgi. 


Całkiem podoba mi się ten torebkowy biznes jako sposób na wykorzystanie resztek tkaniny (chyba nie trudno zgadnąć której...).

3 komentarze:

  1. Super są te bambusowe rączki :-) Torebka fantastyczna! :-) Dosyć duża Tobie wyszła, bo ja już też podobne szyłam, ale kółka na rączki miałam zdecydowanie mniejsze i mogłam tylko torebysie dla dziewczynek stworzyć :-) Ah - i ta spódnica jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie się ta torebka wydaje trochę mała, ale może czas skończyć z wielkimi torbami, do których wszystko wchodzi ...i potem nic nie można znaleźć ;-)

      Usuń
  2. Ja nigdzie nie mogę kupić takich rączek:( Widziałam podobne w pasmanterii, ale cena była wzięta z sufitu!! Też planuję wszystkie resztki zamienić w siatko-torby, ale jakoś czasu brak...

    OdpowiedzUsuń