wtorek, 21 lipca 2015

Sukienka na plażę

Rzadko tak robię, ale czasem pomysły z Burdy tak mi się podobają, że odtwarzam je w miarę wiernie. Tak było z sukienką z wydania z maja 2001 roku.


Oczywiście coś od siebie dodałam - zamiast wstążki i nitów, ramiączka wykonałam zwyczajnie lamówką, tą samą, którą wykończyłam brzegi podkrojów pach. Dzięki temu wprowadziłam też trochę czerwonego kontrastu.

Jako, że jest to sukienka w stylu  marynarskim, miały być zdjęcia na plaży, ale nie dało rady tym razem. Zamiast tego towarzyszy mi  już tradycyjnie lampa vintage a lat 70-tych. A sukienkę założę najpierw do miasta :)


Sukienka uszyta w ramach akcji Poznań Szyje - 9. Wyzwanie Szyciowe

http://szyjemywpoznaniu.blogspot.com.es/2015/06/ix-wyzwanie-szyciowe.html

____________________
Wykrój: Burda 05/2001 - KLIK
Rozmiar: 36 nieco zwężony tu i tam
Materiał: Bawełniany batyst w kolorze granatowym
Nici: Co miałam pod ręką
Dodatki: Tasiemki bawełniane w 2 szerokościach, lamówka czerwona bawełniana
Zdjęcia: Paco

15 komentarzy:

  1. Slicznie wygladasz, tak wdzięcznie i dziewczeco;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie marynarska!! Świetnie, ze dodałaś ten czerwony kolor. Dodaje jeszcze tego "czegoś" :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Oryginalnie sukienka miała czerwone tasiemki-zygzaki, ale jakoś nie byłam do nich przekonana, chociaż nie chciałam z czerwonego rezygnować, bo jest efektowny :)

      Usuń
  3. Piękna sukienka i jestem pewna, że będzie miała kiedyś swój debiut na plaży. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, na plażę też zajrzę ;)

      Usuń
  4. Świetna sukienka!!! Bardzo Ci pasuje!!! Pomysł z czerwoną lamówką bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze moje skojarzenie, jak zobaczyłam tę sukienkę: strój kąpielowy z lat 20-tych! :D Wygląda super :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy bym nie pomyślała, ale teraz jak mówisz, to coś w tym jest!
      Dzięki!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, niepowtarzalna bo uszyta własnoręcznie. Pozdrawiam i zapraszam http://moniqueinfashionland.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jest ta sukienka. Myślę, że na niejeden wyjazd nad morze się przyda:)

    OdpowiedzUsuń